Avatar billede hense Novice
25. juli 2004 - 23:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Panorama billeder ?

Hejsa,
På min gl. win98 havde jeg et program fra Arcsoft der kunne sammenflette flere billeder til ét panorama billede, men programmet duer desværre ikke på min XP maskine.
Er der nogen der kender et godt gratis program til at generere panoramabilleder med ?

mvh
hense
25. juli 2004 - 23:47 #1
Prøv programmet IrfanView. Det har funktionen.

Downloades gratis fra adressen:
www.irfanview.com
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. juli 2004 - 23:48 #2
Kigger lige med :o)
Avatar billede mahler Nybegynder
26. juli 2004 - 07:25 #3
Canon PhotoStitch er det bedste jeg har prøvet. Det er ret enkelt at gå til. Jeg ved ikke lige om man kan downloade eller købe det nogen steder, men det følger vist med alle Canons digital kamerarer...

http://homepage.mac.com/troy_stephens/weblog/entry24/content.html
Avatar billede hense Novice
26. juli 2004 - 09:44 #4
Tak, det fungerer fint med erfranview :-) Lige det jeg havde brug for !
hense
Avatar billede jnoval Nybegynder
26. juli 2004 - 21:45 #5
For mig ser det ud til at irfanview blot sætter billederne efter hinanden, og ikke fletter dem sammen som F.ek.s PhotoStiche, eller er der noget jag har misset.