Avatar billede voursez Nybegynder
25. juli 2004 - 14:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"Link" på Tastaturet

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået nyt tastatur, og oplever store problemer med det. Brugsanvisningen siger, at jeg skal trykke på "link" knappen på dockingstationen, og derefter på "link" knappen på tastaturet. Problemet er, at jeg ikke kan finde nogen "link" knap på tastaturet. Jeg har søgt på nettet, for at få hjælp, men åbenbart, har tastaturet ikke nogen producent. Og siden det er søndag, er det umuligt at ringe til nogle hotline numre, eller til Netto, hvor jeg købte tastaturet.

Nogle forslag?
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:11 #1
Hvilken bærbar? Docking station?

Virker tastaturet undder boot? (ex. kan du gå ind i CMOS setup?)
Avatar billede voursez Nybegynder
25. juli 2004 - 14:13 #2
Ingen bærbar, det er et trådløst tastatur, med en docking station. Der hvor det infrarøde signal bliver modtaget. Og nej, jeg kan ikke bruge det under boot, for tingene har slet ikke forbindelse til hinanden som det er nu.

Og undskyld hvis jeg kommer til at lyde lidt sur, men det er nok fordi jeg er det..
Avatar billede tubber Juniormester
25. juli 2004 - 14:22 #3
Der sidder en lille knap under tasteturet det er den du skal trykke på.

Når du trykker på den på modtageren så søger den efter en enhed, når du så trykker på den på tasteturet så skulle de gerne synkronisere frekvensen og du er klar til at bruge det :)

og lige det med dockingstation, det er en enhed man har på en stationær som man sætter en bærbar ind i, så den enten kommer til at virke som en stationær eller en stationær kan bruge resourcerne i den bærbare......
Nok derfor jpvj troede du snakkede om en bærbar :)

/Tubber
Avatar billede voursez Nybegynder
25. juli 2004 - 14:24 #4
Hov, så var det mig der havde misforstået det med dockingstation :P

Desværre sidder der IKKE nogen lille knap under tastaturet. Det var selv min første tanke :D
Avatar billede voursez Nybegynder
25. juli 2004 - 14:27 #5
OOPS!

Okay, der sad en lille knap under tastaturet. Den var faktisk så lille, at den lignede et hul til en skrue. Undskyld besværet. Tubber, hvis du lige vil svare, og få dine 60 point
Avatar billede tubber Juniormester
25. juli 2004 - 14:30 #6
Det kommer her og så :)

og så smil lidt igen hehe det er så kedeligt at gå og være sur :)
Avatar billede voursez Nybegynder
25. juli 2004 - 14:31 #7
Jo, nu er jeg igang med at smile. Lidt svært at lade vær, når man laver sådan en dum fejl :D
Avatar billede tubber Juniormester
25. juli 2004 - 14:34 #8
:)
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:41 #9
Helt ok - du er ikke den første. Jeg var ikke klar over at "modtageren" bliver kaldt en docking station. Det er fakrisk ret misvisende, da man jo ikke docker noget i den :-)