Avatar billede bigilo Nybegynder
25. juli 2004 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er billigst, selv at udskrive eller at få fremkaldt?

Hej.

Jeg har købt et Canon IXUS 430, som jeg syns er et rigtigt godt kamera.

Men jeg ved ikke helt om jeg skal få dem fremkladt i en butik eller om jeg skal købe en god printer og så slev printe dem...

Er der nogen der ved hvad der er billigst?? og hvordan kvaliteten bliver, altså efter prisen...

Håber i kan hjælpe
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:15 #1
Klart billigst gennem en butik.

Priserne på fotopapir og blæk er meget høje, og evt. fejlprint skal du selv betale.

Mener at der er flere online butikker, hvor det koster ca. 1,50 kr. pr. billede.
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:16 #2
Ex. http://www.japanphoto.dk/ (2 kr. pr. billede).
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:17 #3
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:18 #4
Men her er en fed oversigt:

http://digifotopriser.dk/
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 14:20 #5
Hans side er tilsyneladende lidt ustabil, men har har flere godt links nede til højre på siden. God fornøjelse!
Avatar billede bigilo Nybegynder
25. juli 2004 - 16:31 #6
tak for svaret
Avatar billede christian Nybegynder
28. juli 2004 - 12:58 #7
jeg bruger altid føtex, der koster det 1 kr. per billeder (måske 1.25).
Sjovt nok kan jeg ikke finde indgangen til det på deres hjemmeside...

Men kvaliteten er helt i top, du kan eventuelt lave en forstørrelse 20*30cm for at teste... jeg er hvertfald meget tilfreds alle mine billeder bliver meget bedere end hvis de var taget med analog kamera.

Du kan også bruge bilka i stedet for føtex, de fremkalder vist det samme sted.
Jeg har også brugt Coop danmark, det var dårlig kvalitet
Avatar billede tpidanmark Nybegynder
06. november 2004 - 18:44 #8
Der er rigtig godt nyt på vej. Med en Canon printer, fx. PIX2000 og kompatibele patron og med papir fra http://tpi-danmark.dk kan du printe et foto i 10x15cm for under 80 øre. Hvis du selv skærer ud fra A4, er det endnu billigere (180g højglans koster kun 1,98 kr til 4 billeder).