Avatar billede bad24 Nybegynder
20. juli 2004 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 domæner, hvad skal de bruges til?

Ved ikke om det er det rette sted.

Goddag
Jeg har pt. 2 domæner jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med.

Det ene er www.myass.dk
Og det andet er www.0zone.dk

Jeg mangler indhold til siderne.

Eller måske sidder der en venlig person og tænker, jeg ved lige hvad jeg ville lave, hvis det var mit domain/side. Så er jeg villig til at *give dig alt adgang du skulle få brug for.
* Eneste krav er selvfølgelig at der skal være mindst et banner. Og sidens indhold skal 100% lovligt. Ellers må alt hostes, filer, adult content. Og hvad man ellers skulle tænke sig.

Håber at fange nogens interesser med dette.

Med venlig hilsen
Lars N.
Avatar billede bad24 Nybegynder
31. juli 2004 - 12:55 #1
lukker
Avatar billede bad24 Nybegynder
31. juli 2004 - 12:55 #2
selvom man også sagtes kunne bruge sine egne domains