Avatar billede heinisback Nybegynder
20. juli 2004 - 00:17 Der er 5 kommentarer

Counter-Strike og Ventrilo - Belønnes Godt!

Jeg har en Sennheiser PC150 som virker fint undtagen i Counter-Strike. Når jeg åbner CS begynder miccen at skratte for andre som hører på mig. Hvis jeg lukker CS og åbner det igen et par gange så plejer den at virke, men det er ret irriterende. Nogen som har en løsning?
Avatar billede therevelation Nybegynder
20. juli 2004 - 11:00 #1
mit forslag er at bruge teamspeak istedet....ventrillo er noget bras der er ustabilt og lagger *ss* primært derfor vores clan skiftede :o)
Avatar billede heinisback Nybegynder
20. juli 2004 - 11:56 #2
det passer ikke :) VT er helt fint, bare ikke lige på min comp :D
Avatar billede adema Nybegynder
20. juli 2004 - 19:07 #3
vt er kanon, men har haft samme problem, dette sker typisk hvis mine RAM har været brugt efter opstart og skal til at spille + sidde på vt samtidig...
Avatar billede heinisback Nybegynder
20. juli 2004 - 21:30 #4
RAM har været brugt? Bruges de ikke hele tiden ?
Avatar billede adema Nybegynder
21. juli 2004 - 14:57 #5
mener ved overbelastning, såsom winamp eller andet gejl.. måske en dvd eller lign