Avatar billede aciddrinker Nybegynder
17. juli 2004 - 01:59 Der er 2 kommentarer

problem med forbindelse til hjemmesider.

Jeg har nogle problemer med disse 2 hjemmesider:

http://www.arto.dk
http://www.lunarstorm.dk

på Arto kan jeg ikke komme ind, den bliver ved med at loade siden igen og igen.. og igen. det går lynhurtigt, men den begynder forfra hver gang den er færdig.. og det tager den ikke engang 1 sek før den er færdig. dvs at jeg sådan set ikke kan åbne den side.

og med Lunarstorm, der vil den ikke rigtigt opdatere.. hvis jeg går ind på Lunarstorm med en andens computer og derefter med min.. så står der kun gamle indlæg på min, mens der er en masse andre på den anden, som min ikke har modtaget?! ..

hvis der er nogen der ved hvad det kan skyldes, og hvordan jeg får det fixet, vile jeg være meget taknemmelig.

på forhånd tak :)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. juli 2004 - 09:49 #1
Prøv at slette cookies og midlertidige internet filer, det har somme tider forbavsende effekter.
Avatar billede aciddrinker Nybegynder
18. juli 2004 - 00:18 #2
det virkede ikke :\ har prøvet det før. og prøvede det også igen. men nej, det hjælper ikke på det..