Avatar billede espersen Novice
17. juli 2004 - 00:15 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Søger prisbillig scanner/printer/kopimaskine i én

Jeg søger en god scanner/printer/kopimaskine i én til en billig pris..

Printbehovet er ikke så stort
- ikke til fotos
- mest blandet sort/farve

kigger lidt på følgende

Epson CX5400 : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51821
Epson CX3200 : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14788
HP PSC 1215  : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93878
Avatar billede renehansen Nybegynder
17. juli 2004 - 00:23 #1
Af de 3 ville jeg helt klart holde mig til HP.

De virker altid og er nemme at installere.
Selv arbejder jeg som IT-Supporter og har den erfaring at de steder hvor vi har solgt kunden HP, der kører det bare.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2004 - 01:18 #2
Kvickly Extra har en Lexmark X5150 multimaskine, som de kalder den, til kr 899 i næste uge.
Check reklamen i din postkasse ;)  Jeg kender den dog ikke.
Avatar billede espersen Novice
17. juli 2004 - 01:25 #3
Er Lexmark optimal (min sviger har købt en X73 - den er temmelig dyr i blæk + den står af en gang i mellem ; dvs. afinstaller og installér igen)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2004 - 09:19 #4
Jeg kender den som sagt ikke, men ville bare give dig mere at vælge mellem - og blive
forvirret over ;)  Er alle blækprintere ikke dyre i blæk?
Avatar billede espersen Novice
17. juli 2004 - 09:24 #5
tjjoo.. ;o)  de er nok alle lidt dyre ; men synes at den Lexmark skiller sig ud - er meget dyr + går som sagt "kold" i systemet.
Avatar billede espersen Novice
17. juli 2004 - 14:56 #6
Epson Stylus CX3200 fås idag til 799 kr. i ALTA ....
Avatar billede lefre Nybegynder
19. juli 2004 - 08:41 #7
Jeg har en HP PSC 1210, som jeg kun har positive erfaringer med.
Den er lille og kompakt og nem at installere og bruge.
Den koster omkr. 800 kr.
http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=306&Soegeord=psc+1210
Jeg ville helt klart vælge en HP printer, dem har jeg aldrig haft problemer med, som jeg har med andre, bl.a. Canon.
Forresten havde Bilka (eller var det Føtex) vist en PSC 1110 på tilbud til 699,- i næste uge.
Avatar billede renehansen Nybegynder
19. juli 2004 - 09:22 #8
Som jeg sagde tidligere.

hold dig til HP, og du får med sikkerhe en printer der ikke volder dig de store problemer, HP er samtidig prisbillig, men indimellem får man smidt en canon eller en Lexmark inakke til en pri hvor HP ikke kan være med, og det er der en grund til.

Kvalitet kan sælges billigt, men HP behøver ikke forære deres produkter væk for at få dem solgt.

Som jeg nævnte tidligere, sælger vi printere hvor jeg arbejder og Hp er som sagt dem vi er gladest for at sælge, da vi ikke har en masse supporttid og brok over disse maskiner. Hvilken en du så skal vælge, kommer helt an på hvad du har behov for.

Men så længe det er en HP, går du ikke helt galt i byen.
Avatar billede espersen Novice
19. juli 2004 - 09:23 #9
takker for input !
HP's 1205 / 1215 er/har været på tilbud til ca. 800 i Electronic World & Eelctric City
Avatar billede espersen Novice
19. juli 2004 - 10:36 #10
det ender nok med den PSC1215 ;-)
Avatar billede espersen Novice
26. juli 2004 - 14:24 #11
jeg har netop investeret i en PSC1215 til 746,-

Smid et svar !!
Avatar billede espersen Novice
28. juli 2004 - 13:18 #12
lefre & renehansen ; smid et svar !
Avatar billede lefre Nybegynder
29. juli 2004 - 11:13 #13
Lægger et svar :)
Avatar billede renehansen Nybegynder
29. juli 2004 - 21:37 #14
Et stk. svar ;)
Avatar billede espersen Novice
06. august 2004 - 19:07 #15
renehansen; prøv igen ;-)
Avatar billede renehansen Nybegynder
06. august 2004 - 19:42 #16
hov, noget gik galt.

Sådan..  så skulle den være der.  :)
Avatar billede espersen Novice
06. august 2004 - 20:27 #17
tak for hjælpen !!