Avatar billede djalfe Novice
16. juli 2004 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

@font-face problemer

Hej derude
Jeg sidder lige nu og knokler med at få min egen skrifttype tilkoblet til en hjemmeside, men l..... virker ikke.

Eks.
@font-face {
  font-family:"min skrifttype";
  src: url("../link");
}
* {
  font-family:"min skrifttype";
  color:#gray;
}

SKulle den så ikke bruge min skrifttype og ligge en midlertidigt kopi af den på clienten computer ??

Håber i kan hjælpe

//Djalfe
Avatar billede djalfe Novice
16. juli 2004 - 18:02 #1
åhnej, Det var ikke meningen at den skulle komme under 3d Studio MAX beklager meget
Avatar billede roenving Novice
18. juli 2004 - 21:37 #2
Da du så ikke må have to spørgsmål om det samme, skal du lukke her og evt. regulere din point-givning i det andet ...

Desuden er reference-spørgsmål principielt ikke acceptable, så tag og læg din spørgsmålstekst over i det andet spørgsmål !o]

Du lukker her ved selv at lægge et svar og acceptere det (husk at markere navnet før du accepterer !-)

Du regulerer point-givningen i det andet spørgsmål ved at gå under Funktioner ude til venstre og vælge 'Afsæt flere point'

mvh
/coadmin
Avatar billede djalfe Novice
18. juli 2004 - 22:08 #3
Tak for hjælpen
Lukker og slukker her
Avatar billede djalfe Novice
17. september 2006 - 00:52 #4
lukker