Avatar billede kaffekop Nybegynder
16. juli 2004 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

rar fil beskadiget??

Nogen der kender til problemer med rar-filer? Jeg har et par stykker som jeg ikke kan pakke ud. Når jeg prøver, kommer fejlen: "No archives found"

Har prøvet med den nyeste WinRAR version....

Jeg har aldrig oplevet det før, og spørgsmålet er om man kan gøre noget, eller om filerne bare er kaput....
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2004 - 00:23 #1
Filen er kaput. Man kan faktisk godt få noget af indholdet ud ved at åbne den i winrar og vælge kommandoer | reparer arkiv, men der er en fejl i den og noget vil være ødelagt.
Jeg har selv lige prøvet idag, og det lykkedes at hive 90% af indholdet af en 100 mb rar-fil ud men de sidste 10 mb var ødelagt.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2004 - 14:15 #2
Takker for point :)
Avatar billede kaffekop Nybegynder
17. juli 2004 - 14:16 #3
Oki, det regnede jeg også med. Jeg skulle bare lige høre om der var andre der havde haft samme prob.
Jeg har prøvet at reparere, men det kommer der ikke noget ud af. Surt show...
Avatar billede kaffekop Nybegynder
17. juli 2004 - 14:16 #4
Bare iorden :-)