Avatar billede bindeballe Nybegynder
16. juli 2004 - 11:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia PCsuite5> En sådan grænseflade understøttes ikke??

Jeg har lige installeret Nokia PC Suite 5 til min 6610.
Når jeg forsøger at åbne Connection Mannager for at forbinde min mobil, så kommer der et >DONG< og en kasse med "En sådan grænseflade understøttes ikke" og når jeg så klikker "OK" så kommer den bare igen. Det gør den 3-4 gange inden C.mannager åbner. I selve programmet kan jeg ikke vælge noget. -Kun trykke OK eller ANULLER og så lukker programmet igen og så får jeg den før omtalte besked igen én gang.
Hvad kan der være galt??
Det virkede dengang jeg kørte Win95. Nu kører jeg 2000 og opdaterer det jævnligt.
MVH
Avatar billede screem_brille Novice
16. juli 2004 - 12:16 #1
hardwaren du benytter til at forbinde med, er det på USB, seriel, eller parrellel porten ? hvad siger programmet mht win 2000 support ?
Avatar billede bindeballe Nybegynder
16. juli 2004 - 13:22 #2
Det er et infrarødt "modem" via USB.
Når programmet kunne køre på win95 og det er den sidste nye opdatering af programmet jeg har, så burde det kunne køre på 2000 også.
Avatar billede bindeballe Nybegynder
18. juli 2004 - 20:07 #3
Er der slet ikke nogen, som har et bud???
Avatar billede screem_brille Novice
18. juli 2004 - 20:17 #4
nej det er ikke sikkert at det vil køre på win 2000, der er nemlig en ganske stor forskel på den måde 95 og win 2000/xp kommunikerer med portene på (den er direkte i win9X, og det er din ikke i win2000/XP), prøv og hent en nyerer version af det program, som er garanteret understøttelse i win2000/XP
Avatar billede bindeballe Nybegynder
19. juli 2004 - 11:21 #5
Så kører det!
De havde ganske rigtigt lavet en ny version, som kan køre på 2000/XP.
Jeg synes bare ikke, at den lå der for en uge siden?? Men pyt, nu virker det. Takker!
Lav lige et svar....
Avatar billede screem_brille Novice
19. juli 2004 - 13:23 #6
Godt det virkede ;)