Avatar billede bindeballe Nybegynder
15. juli 2004 - 00:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MiniUSB som ladekabel til PDA med GPS, forbindelser og stik hvor?

Jeg har en Bluetooth GPS-modtager til min PDA, MEN den kan kun lades med det medfølgende 12V ladekabel til bilen. Der er sq træls kun at kunne lade i bilen og jeg benytter et andet ladekabel til PDA i forvejen. Det stik, som benyttes til at lade igennem er et såkaldt miniUSB. Rektangulært med 8 terminaler, 4 på hver side. På den ene side er der ligesom 2 små slidser, så det kun kan vende på én måde.
Kan man få sådan et stik løst eller er det for lille at lodde på. Kan man evt. få et stik med ledning på?? -Evt. med et stik i den anden ende, som jeg så bare kan klippe af.
Er der nogen der kender forbindelserne i et sådan?? (Jeg skal bare bruge +5V og minus.
Se modtageren på:
http://www.sanav.com/gps_receivers/bt-48.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. juli 2004 - 07:49 #1
Hvorfor oprette det samme spørgsmål 2 gange!
Avatar billede bindeballe Nybegynder
15. juli 2004 - 10:12 #2
For at få dobbelt så mange svar....
Avatar billede bindeballe Nybegynder
15. juli 2004 - 12:49 #3
fundet!