Avatar billede bb_maze Nybegynder
13. juli 2004 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Olympus C4000

Hejsa

Jeg har fået tilbudt et Olympus C4000, til omkring 2500 kr. Er det et godt kamera?

Jeg skal ikke bruge et prof. kamera, men bare til at tage nogle amatør billeder. Det er ikke så vigtigt at kameraet er lille, så hellere god kvalitet.

Bør jeg købe dette kamera, eller skal jeg kigge på noget andet?

Forslag er velkomne, dog er budgettet på MAX 2500 kr.

Hygge
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 23:35 #1
kender en der har et olympus 5050z til salg med blitz

var det noget for dig
Avatar billede bb_maze Nybegynder
13. juli 2004 - 23:41 #2
Jeg går ud fra at det er brugt?

Det jeg er blevet tilbudt er helt nyt. Men tænker lidt over om modellen er ved at være for gammel? Altså kan man få noget teknik i dag som er bedre til samme pris?

HYGGE
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 12:19 #3
kameraet er brugt

prøv og spørg ude på fotokritik.dk
Avatar billede bb_maze Nybegynder
15. juli 2004 - 12:15 #4
Tak for hjælpen, kunne bruge hjemmesiden. Hvis du smider et svar så får du 10 point, ok?

Hygge
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2004 - 12:50 #5
jeg så dit spørmål ude på fotokritik, du er velkommen til og lægge billeder der ude ogsåhvis du vil .
Avatar billede bb_maze Nybegynder
15. juli 2004 - 12:58 #6
Tak tak :) Men skal jo lige have mig et digi cam først... Men det må jeg snart ud og købe :)

Hygge