Avatar billede digitalmann Nybegynder
13. juli 2004 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dankort betaling til flere shops

jeg har en portal med mange onlinebutikker tilkoplet
(undermapper til mit hoveddomæne)

kan det lade sig gøre at få alle butikker til at bruge et og samme betalingssytem?

hvilket skal jeg vælge og hvad er priserne?

er der nogen som har erfaringer med noget tilsvarende?

Jeg ønsker at tilbyde alle en billig måde at kunne mkodtage DK og Visa gennem deres shops, evt. ved at jeg laver et adminmodul hvorfra jeg kan videre sende pengene til de retmæssige shops.

Jeg håber på et godt og velforklaret svar, derfor de 200 point.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
13. juli 2004 - 17:53 #1
Du kan benytte DIBS. Der kan du enten lade alle butikkerne køre over samme butiks-id, eller få oprettet flere underafdelinger (koster lidt ekstra pr. underafdeling). Det hele går ind på samme konto (såvidt jeg husker), men du får en pæn oversigt så du kan overføre pengene til de respektive butikker.
Avatar billede loukas Mester
20. juli 2004 - 00:02 #2
Hej!
Jeg har selv arbejdet med noget lignende.
Problemet med flere shops på samme løsning, bliver flere shops på samme indløsningsaftale fra PBS og samme konto.
Loven siger (hutigt oversat) at den som kunden betaler til, også er ansvarlig for varen.
Det vil sige at den som står for indløsningsaftalen også er ansvarlig for de varer der bliver solgt igennem den.
Vil du være ansvarlig for varer andre sælger ?
eller er det dig der ejer de forskellige webshops som skal bruge betalingsløsningen ?
Hvis du er interesseret kan jeg godt lave et system på samme konto til flere butikker, der skal bare en del flere oplysninger til, for at jeg kan love noget ;-)
Måske et link til din portal !
loukas@paradis.dk