Avatar billede jens_lynild Nybegynder
13. juli 2004 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få vist en tabel vandret frem for lodret i en rapport

Jeg har et problem angående at gerne vil have vist en tabel vandret i stedet for lodret. Når man opretter en rapport bliver felterne fra den givende forspørgsel vist lodret er det ikke muligt at få vist den vandret i stedet?
13. juli 2004 - 09:05 #1
Kun hvis du laver din forespørgsel om til en krydstabulering, kan du få noget der minder om en tabel, der er 'lagt ned'.
Men det giver andre problemer, da du så ikke ved hvormange kolonner du har med at gøre. Og det kan rapporten ikke middelbart håndtere.
Jeg har dog et eks. liggende her: http://www.makeiteasy.dk/eksempler/Downloads.htm
13. juli 2004 - 09:05 #2
Eksemplet hedder: "Dynamisk rapport, bla. til brug ved krydstabulleringer"
Avatar billede jens_lynild Nybegynder
13. juli 2004 - 09:10 #3
Tak, jeg prøver lige og kigge på det og vender så tilbag...
Avatar billede jens_lynild Nybegynder
13. juli 2004 - 09:19 #4
Tak, for svaret jeg må prøve med krydstabullering og se om det virker for mig... du får points
13. juli 2004 - 09:20 #5
takker...ellers vender du bare tilbage