Avatar billede h_haa Nybegynder
12. juli 2004 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Skype og telefonsamtaler

Jeg har hørt, at man nu kan bruge sin com. til at ringe fra, ved hjælp af programmet skype, som jeg har på min com. Det skulle foregå, hved at man anskaffer sig et PC Headsets Analog fra firmaet Plantronics, medfølgende en kode.
Mit spørgsmål er: virker headsetet det som de producenten lover og, hvordan får man sat programmet op til, at kunne ringe til alm. telefoner?

På forhånd tak!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. juli 2004 - 18:05 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. juli 2004 - 18:06 #2
Det eneste der kræves for at komme i gang er et headset fra Plantronics der bliver solgt med en speciel key som giver adgang til denne feature i Skype. Den billigeste kan købes for 199kr inkl. 120 minutters taletid.

Prisen for samtaler bliver 10 øre i minuttet og der er intet abonnement.
Avatar billede h_haa Nybegynder
14. juli 2004 - 10:25 #3
Kan du sige noget om kvaliteten? Jeg har hørt fra folk der har købt det billigste headset fra Plantronics, at den bl.a. ikke lever op til alm. minimums lydkrav.
Med hensyn til adgang til en feature i Skype, hvad er det og hvordan gør jeg?
Avatar billede mesked Nybegynder
22. juli 2004 - 07:39 #4
Det er ikke nødvendigt at købe headsets for at tale i Skype som alm. telefon. Gå ind i my account page i Skype og indsæt penge vha. kreditkort 10-20 el. 30 Euro. Det virker helt fint. Lyden til fastnet/mobiltelefon er dog ikke helt så klar og god som PC til PC - men det virker upåklageligt.