Avatar billede steven_larsen Nybegynder
11. juli 2004 - 00:34 Der er 1 løsning

Banalt - skærmens størrelse

Når jeg åbner en ny side i Explorer så åbner den kun "halvvejs", det vil sige at jeg skal op og maximere den hver gang... er der ikke en smartere måde således at den forbliver "stor"?
Avatar billede hub Nybegynder
11. juli 2004 - 00:37 #1
Tryk SHIFT mens du trækker skærmen til ønsket støørrelse med musen. Klik på  x(luk) med SHIFT nedtrykket og start IE igen--den starter nu op i din valgte størrelse