Avatar billede grafikeren Nybegynder
10. juli 2004 - 21:53 Der er 1 løsning

Fra XML til mySQL

Hej

Hvordan sender jeg hurtigst min 30 mb XML file's data over i en mySQL database. Jeg har tidligere haft én til at lave dette vha. access... Men denne overførsel skulle gerne foretages hver uge, og kun indskrive nye produkter til MySQL databasen.

Hvis I kan skrive det i ASP eller ASP.net, så ville det være super.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
11. juli 2004 - 11:08 #1
Spørgsmål oprettet i ASP.net kategorien. Det passer vist meget bedre. :-)