Avatar billede rantnrave Nybegynder
10. juli 2004 - 20:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hardware Import

Kunne godt bruge nogle links til hardware import.

helst på engelsk, svensk, dansk, tysk, norsk.

det må være alt lige fra casemodding, til færdigbyggede pc'er.

helst let overskulige, sider med en del udvalg.
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 20:50 #1
altså firmaer du kan importere hardware igennem eller artikler om hvordan man importere hardware til landet?
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 20:51 #2
http://inter-data.bai.nu/ en dask grossist hvor du kan købe hardware igennem til vidresalg, kræver du har eget firma.

Ps er ikke sikker på jeg har forstået dit spørgsmål korrekt
Avatar billede rantnrave Nybegynder
10. juli 2004 - 21:05 #3
mit spørgsmål er:

Jeg er privat person, som mangler lidt hjælp til at impotere noget hardware fra udlandet, både firmaer der sælger til privat person og artikler kan bruges ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:41 #4
rantnrave - det vil sige som privat person ønsker du at importere hardware fra andre lande, snakker vi et enkelt bundkort eller snakker vi mange varer til vidresalg?
Avatar billede rantnrave Nybegynder
10. juli 2004 - 21:48 #5
vi snakker om vare der bliver hos mig, et enkelt lydkort, lydanlæg, drev osv..
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:49 #6
okay fint nok så har jeg nok misforstået dig lidt :) jeg prøver lige at kigge på sagen og vender tilbage til dig med nogle regler om import fra EU og uden for EU, da der ligger en forskel her.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
10. juli 2004 - 21:53 #7
mange tak:D
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:54 #8
okay så vidt jeg kan se foregår det på den måde at når du som privat person køber ting og sager inden for EU betaler du den moms der er i det pågældende land samt hva varen selvfølgelig koster, så det burde ihvertfald ikke være noget problem at købe noget hardware når vi kun snakker EU.

Ser om jeg kan finde nogle butikker som også sælger til danmark
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juli 2004 - 21:59 #9
http://kelkoo.com/

helt i bunden vælger du det EU land du vil finde varen i og så søger ud på varen i toppen der finder den så det billigeste i pågældende land ;)
Avatar billede rantnrave Nybegynder
11. juli 2004 - 21:28 #10
jeg takker, men jeg har fundet ud af det ikke kan betale sig økonomisk at handle i udlandet..

så hvis du laver et svar ka du points'ne
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. juli 2004 - 21:30 #11
du nupper bare point selv, min hjælp her på eksperten er gratis og koster ikke point.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
11. juli 2004 - 21:32 #12
ok.. har nu også selv den samme holdning.. det med point er lidt gak gak..!