Avatar billede eskimab Nybegynder
10. juli 2004 - 17:04 Der er 7 kommentarer

trådløs lyd fra bærbar

jeg bruger min bærbare pc til at afspille mit musik på over mit anlæg... jeg er bare træt af ledningen der går til min forstærker. Kan man lave så man sender lyden trådløst... det behøver ikke at kunne række mere end 10 meter..
Avatar billede kox Nybegynder
10. juli 2004 - 17:21 #1
jep. forskellige modeller f.eks. den her til 1600kr http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK30239
Avatar billede kox Nybegynder
10. juli 2004 - 17:27 #2
her er den samme en kende billigere...
Avatar billede kox Nybegynder
10. juli 2004 - 17:28 #3
Avatar billede eskimab Nybegynder
10. juli 2004 - 17:28 #4
regnede ikke med at skulle af med så meget... tænkte om der ikke var noget ligesom trådløse høretlf.... måske kunne det tænkes at der var lavet nogle små sendere til f.eks. trådløse guitarere....
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juli 2004 - 20:39 #5
Avatar billede eskimab Nybegynder
10. juli 2004 - 21:34 #6
tænkt på noget mindre... det er alt for stort hvis man skal slæbe den forholdvis store sender med...
Avatar billede kox Nybegynder
10. juli 2004 - 21:50 #7
nu kunne det jo være rigtigt fint hvis du på forhånd skitserede hvad du havde tænkt dig så vi slipper for at lege klods-hans ;) (dur ikke for dyr, dur ikke for stor, dur ikke for...)