Avatar billede oppermann Nybegynder
10. juli 2004 - 00:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skjul og password beskyt mapper

Hey!

Jeg ville gerne høre om jeg kan finde et program der kan skjule og passwordbeskytte en mappe i XP? sådan så der kommer en boks op hvor man skal skrive pass og evt. bruger når man vil ind i mappen!
Avatar billede law-st Nybegynder
10. juli 2004 - 00:58 #1
Jep.. Højreklik på mappen, og sig Skjul.. gå derefter op i `~funktioner~ ~mappeindstilling~ ~vis~ ~vis ikke skjulte filer og mapper~.... Hvis jeg altså har forstået dit spørgsmål?
Avatar billede halifax Nybegynder
10. juli 2004 - 01:16 #2
Der findes flere af den slags programmer, bl.a. her
www.softheap.com

Benytter selv File & Folder Protector
Avatar billede halifax Nybegynder
10. juli 2004 - 01:20 #3
File and Folder Protector is intended for controlling access to files and
folders situated on local media of Windows 95/98/ME/NT/2000/XP at Windows
kernel level. It enables you to control access to certain files and folders
by using the password requirement, or to hide them securely from viewing
and searching. The program does not modify your media: in protecting your
files, it just uses a high-reliability VXD (SYS for Windows NT/2000/XP) driver
working at Windows kernel level. This guarantees that File and Folder Protector
will never lose your data, as may happen if you use other file- and
folder-protecting software.
Avatar billede pumper Nybegynder
10. juli 2004 - 07:41 #4
jeg har på et tidspunkt brugt et program der hed noget i stilen af secret folders... som jeg varmt kan anbefale... :-)
Avatar billede oppermann Nybegynder
10. juli 2004 - 20:22 #5
Må nok sige at Halifax ramte plet med "File & Folder protector" rigtig nice program! TAK!