Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2004 - 09:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vente tid på panasonic gs200

er der nogen der har bestilt en panasonic dv gs 200 camcorder fra digital4u.dk her inden for den sidste uge som ikke har fået den endnu ,jeg fik og vide at den skulle komme i tirsdags men nu har de trukket det ud til den 16 juli måske .

skal man akceptere at et firma trækker leverings datoen ud ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 13:43 #1
jetdirect - det er jo et spørgsmål om du selv kan acceptere det. hvis de ikke har det hjemme så kan de jo ikke gøre så meget, så kan du enten vælge at sige du finder det et andet sted eller vælger at vente. Lyder barsk men sådan fungere det som regel.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 13:43 #2
ventede knap en måned på et Canon 10D og det var fra en photocare butik :)
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2004 - 13:49 #3
ohhh 10d canon kamera købte et selv i januar :-))
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 14:05 #4
lækkert kamera :) købte også mit i januar :)
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2004 - 14:15 #5
har du sat dit specielt op i custom funktionerne ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 14:19 #6
jetdirect - sætter som regel mit kamera op alt efter hvad jeg skal lave men funktionen med både at tage RAW og et jpg af det samme, bliver ofte brugt på mit kamera
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 16:56 #7
vil du have lidt poing ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. juli 2004 - 23:11 #8
nej tak
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 09:44 #9
så må du have dem til gode en anden dag
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. juli 2004 - 10:26 #10
jetdirect - ja nu for vi at se :) held og lykke