Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. februar 2001 - 12:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

The Beatles forum

Er der nogen som kender et seriøst Beatles-forum? Helst et dansk. Ikke det populistiske på jyllands-posten, det er kun for medgangsfans.
Avatar billede beaviz Nybegynder
22. februar 2001 - 12:34 #1
Hmm, min kæreste har lige været til musikhistorie eksamen i den engelske bølge (bl.a. The Beatles) :)
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. februar 2001 - 12:43 #2
Okay....og der fandt hun måske ud af, om der var et Beatles-forum på dansk?
Avatar billede beaviz Nybegynder
22. februar 2001 - 12:53 #3
hans_nielsen: Nope, tror jeg da ikke, det var bare en dum kommentar - en af den slags man fortryder ca. 0.0001s efter at man trykker på \"Udfør\"
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. februar 2001 - 14:05 #4
http://users.cybercity.dk/~cfs1166/
ser nogenlunde seriøse ud
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. februar 2001 - 15:20 #5
Det er jo ikke noget forum jakoba.
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. februar 2001 - 15:42 #6
Nej det er det ikke, men hvis der findes et sådant forum må de nok være dem der ved det.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
25. februar 2001 - 14:28 #7
Der var vist desværre ikke nogen som kunne give mig et kvalificeret svar. Øv øv øv, men så må jeg jo selv på pointene.
Avatar billede kindhytk Nybegynder
06. januar 2005 - 17:24 #8
Hehe... jeg kan se, at det her er en gammel tråd!
Men I skal ikke snydes for et fabelagtigt beatlesforum alligevel:
www.ombeatles.dk