Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 12:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vekselkurs I $ på cypern græske del link

Nogle der kan fortælle mig hvad kursen for veksling af dollars på cypern til cypriotiske pund? PÅ den græske del
Smid gerne et link
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:05 #1
Kursen på € er 743 og kursen på $ er 601.
Derfor skal du give 1,24 $ pr. € og 0,81 € pr. $.

/Jonas
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 13:08 #2
Og det er den aktuelle kurs på cypern ? eller har du et link?
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:12 #3
Ja, det er den aktuelle kurs på € og $ se Københavs Fondbørs´s Valutaside http://www.cse.dk/kf/kf_valuta

/Jonas
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 13:17 #4
så vidt jeg kan se er det den aktuell kur i danmark og ikke på cypern eller tager jeg fejl - kan jeg se det et andet sted?
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:25 #5
Ja, det er kursen i DKK, men hvis du siger €/$ får du hvor mange $ der går på en €, og hvis du siger $/€ får du hvor mange € der går på en $.

/Jonas
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:31 #6
PS. Ellers prøv www.valutakurser.dk ´s (Har lige fundet den på Google) Omregner. Skriv "1" i beløb, så får du vekselkursen.
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 13:39 #7
Jeg skal ikke vide kursen i danmark . Jeg skal vide hvilken kurs jeg får i $ hvis jeg veksler PÅ CYPERN. Er det ikke hvad jeg har skrevet i spm?
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:41 #8
Ups, jeg tror jeg har lavet en fejl. Jeg regnede med Euro da det var den græske del.
Du skal give 0,46 Cypern pund for en $ og 2,15 $ for et Cypern pund.
Se avanceret omregner http://www.valutakurser.dk/Currency/CurrencyConverter.aspx

/Jonas
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 13:48 #9
Du må have lavet en fejl gå ind i udvidet omregner http://www.valutakurser.dk/Currency/CurrencyConverter.aspx . Skriv antal $ du vil veksle i "Beløb", vælg Amerika (USD) i "Fra Valuta" og Cypern Pund i "Til Valuta"

/Jonas
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 13:56 #10
Det er jo stadig den danske kurs som bliver omregnet her ...?
Andre forslag HJÆLP!
Avatar billede nordjyden Nybegynder
08. juli 2004 - 14:00 #11
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 14:05 #12
Nå endelig en der har fattet spm. takker.
Avatar billede azilator Nybegynder
08. juli 2004 - 14:59 #13
Samme som jydens, bare lidt mere forstålig

http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=173&lang=en
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 16:05 #14
Undskyld jeg skriver igen.
Det kan godt være at det er mig der overhovedet ikke har forstand på valuta, men såvidt jeg kan se står der også inde på overstående side at du får 0,46 Cypern Pund pr. $... Eller hvad?
Avatar billede serverservice Praktikant
08. juli 2004 - 16:57 #15
nej 0,472, men forskellen er ikke så stor har du da ret i.
Avatar billede jesperlangarm Nybegynder
09. november 2011 - 08:30 #16
0,472 :-)

Skulle gerne komme  cypriotiske pund på http://www.kurserne.dk/ snarest.