Avatar billede madd Nybegynder
08. juli 2004 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger program til at gennemliste alle ikoner gemt i programfiler

Hej,

For et stykke tid siden fandt jeg et glimrende program som kunne gennemsøge en mappe og liste alle ikoner fundet i .exe-, .dll- og .icl-filer i mappen (vigtigt: og undermapper).

Det var ikke specielt fancy, men det virkede.

Jeg har søgt lidt på nettet og fundet et par programmer der gør næsten det samme, blot med den forskel at disse IKKE kan gennemsøge undermapper, men kun én mappe af gangen.

Jeg søger altså et program som kan "crawle" computeren for ikoner og liste dem.

Der må da være en eller anden derude der kender et program -- jeg ved det findes. :-)

/mattias
Avatar billede milo Nybegynder
08. juli 2004 - 10:56 #1
Avatar billede madd Nybegynder
08. juli 2004 - 10:57 #2
... og lidt mere søgning viste sig så at give:

http://www.filesland.com/companies/SoftSpice-Lab/Icon-Scanner.html
Avatar billede overday Nybegynder
09. juli 2004 - 21:11 #3
hej.. kenner du et program som hedder East-Tec FormatSecure ??
Avatar billede milo Nybegynder
09. juli 2004 - 21:46 #4
ehhh?