Avatar billede jlinell Nybegynder
07. juli 2004 - 23:53 Der er 2 kommentarer

Samme baggrundsfarve som kanter og tekstfelt

Jeg bruger fælles kanter, både top, venstre og bund. Venstre kant og tekstfelt (tabel) skal have samme baggrundsfarve; det er let nok. Men kan jeg få "baggrunden bag det hele" til også at have den valgte farve?
Jesper
Avatar billede Kengun Praktikant
08. juli 2004 - 06:53 #1
forstår ik helt spørgsmålet :-/ bruger du rammer/frames og ønsker at det hele skal have samme farve?
Avatar billede jlinell Nybegynder
09. juli 2004 - 06:40 #2
Nej ikke rammer/frames, kun fælles kanter/shared borders. Hvis jeg i venstre kant/border lægger en tabel (som kommer til at rumme navigationen) og giver den gul baggrund og tilsvarende lægger sidernes tekst i en tabel med gul baggrund, bliver der hvide felter/striber/rammer mellem teksttabellen og venstretabellen (og topkant/border og bundkant/border for den sags skyld. Det er disse ufarvede dele jeg gerne vil give samme farve som tekstfelt og venstrekant/border.