Avatar billede 0verride Nybegynder
05. juli 2004 - 13:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP session på IIS 6.0

Hejsa,

Jeg har sat min ISS 6.0 op til at kunne klare php virker osse fint ind til jeg begynder at lave login sessions så går det galt.

Når jeg logger ind på mit site første gang får en den rigtige undersite som jeg skal have men så snart jeg fylder ud eller sørger på det sige så logger den mig ud og så skal jeg starte forfra igen  nogle der har en idee
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
05. juli 2004 - 13:27 #1
Har du husket at oprette den tmp-mappe, som php bruger til at skrive sessions til?
Avatar billede 0verride Nybegynder
05. juli 2004 - 13:39 #2
yeps de skulle være på plad.

den skal ligge under c:\php right ?
Avatar billede 0verride Nybegynder
05. juli 2004 - 13:46 #3
smid lige svar fandt ud af en andne have fjenet den
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
05. juli 2004 - 13:53 #4
okay, men ellers kommer den an på session.save_path i php.ini hvor mappen skal ligge
Avatar billede 0verride Nybegynder
05. juli 2004 - 14:38 #5