Avatar billede carparknorth Nybegynder
04. juli 2004 - 14:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstart af Netparty

Hejsa,

jeg ville bare høre, om der var nogen herinde der har erfaringer med opstart af et nyt netparty. Jeg har personligt kapacitet til ca. 100 brugere (et par HP switche og andre ting og sager) Jeg har et par servere til at stå og hoste nogle af mine websites, men de falder snart ud, da jeg lader disse sites gå over på en ny central server. Så jeg har et par store maskiner ledige.

Nogle ideér? Har du lyst til at være med? Lokaler?
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 14:30 #1
Hvor er du bosat ?

Det er måske en god ting at vide for lisom at kunne vide noget om lokaler, eller muligheden for at være med.....

/Tubber
Avatar billede carparknorth Nybegynder
04. juli 2004 - 14:33 #2
hehe.. ja, du har nok ret! Lige nu bor jeg i byen Skjern, vestjylland, men flytter efter ferien til Århus, hvor jeg starter på Datalogi.
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 14:43 #3
Se det hjalp nu røg 2 punkter for mit vedkommende hehe

Men først og fremmest så få lavet nogle regler.......

Derefter hvad skal tilbydes af services......
f.eks.
Server:
Dedicated servere til spil
FTP Server til billeder og andet der foregår ved festen
Webserver til statistik og scoreboards i games
Kantine:
Hvad skal sælges (fra råder alkohol når det er så mange mennesker der snakkes om)
Aftensmad og morgen mad som er med i betalingen

Soveplads

og HUSK at få skrevet i reklame og tilmeldingsmail osv. at:
I TAGER INTET ANSVAR FOR HVAD DER DELES VED DE ENKELTE GÆSTER
Avatar billede carparknorth Nybegynder
04. juli 2004 - 14:46 #4
ok... cool, tak skal du have. Har du selv stået for et netparty?

I forbindelse med webserveren, kan den sættes op således at scoreboards selv opdateres?
Avatar billede carparknorth Nybegynder
04. juli 2004 - 14:58 #5
altså automatisk??
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 15:34 #6
aner det ikke og nej ikke stået for det selv men har en svoger der gør i det
Avatar billede carparknorth Nybegynder
04. juli 2004 - 18:28 #7
tak for hjælpen.. læg et svar hvis du vil have point.
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 18:32 #8
Det kommer her :)