Avatar billede skab Nybegynder
04. juli 2004 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytning - Kolding til Århus

Hej
Vi skal i slutningen af august flytte til Århus, og i den forbindelse skal vi leje en flyttebil, så vi selv kan stå for flytningen. (Vi har en 90 m2 stor lejlighed med forholdsvis mange møbler).
Indtil videre har vi fået to tilbud´, som vi overvejer, men jeg vil lige høre, om der evt. skulle være nogen herinde der kan henvise til andre biludlejningsfirmaer, som er billigere. Jeg vil ikke bare have link til f.eks. Avis' hjemmeside.. Det er mere hvis der er nogen, der kender til et firma, som de ved, kan gøre det billigere end de to nedenfor beskrevne tilbud!

Tilbud 1:
Leje af 15m3 varevogn for 500 inkl 100 km - herudover 1 krone pr. kørt km og herudover kommer så moms og diesel - dvs. ialt ca. 1.300,- Her er vi dog nødt til at køre 2 gange!

Tilbud 2:
Leje af 38m3 flyttebil gennem PS Biludlejning - Dette kommer samlet til at koste ca. 2.000,- alt inkl.

På forhånd tak for hjælpen!
/skab
Avatar billede skab Nybegynder
04. juli 2004 - 13:23 #1
- det skal måske lige nævnes at min kæreste har stort kørekort!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juli 2004 - 13:37 #2
Avatar billede skab Nybegynder
04. juli 2004 - 15:23 #3
Ja, det er da ok billigt...Bilen er bare ikke så stor, så vi skulle i hvert fald køre 3 gange..
Avatar billede skab Nybegynder
05. juli 2004 - 12:22 #4
Jeg lukker igen - Det er vist PS' tilbud, der er det bedste!