Avatar billede dl Nybegynder
04. juli 2004 - 09:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Til Admin/co Admin - Vigtig

Jeg har aldrig købt et Eksperten.fk pro abonnement... Så jeg ved ikke hvorfor i har registreret mig.
Det eneste jeg har: er et alm. abonnement, og det er jeg godt tilfreds med.
Så det må være en fejl fra deres side.

Om ikke andet: så vil jeg bare sige det er en FED side, i har fået lavet.

PS: Jeg få en fejl ved denne email: Jacob Friis Larsen (admin @ Eksperten.dk) : admin@Eksperten.dk

Samt de link der er i Info > CoAdmin info
de link der heddder> CoAdmin list info, CoAdmin-announce list info - virker ikke, dokument findes ikke.

Med Venlig Hilsen
Dennis Larsen

MSN: dl_it@hotmail.com
Tølløse Camping og Weber Club: www.tcwc.dk
E-Mail: dl_it@hotmail.com
E-Mail: dl_it@tcwc.dk

-----------------------------------------------------------------

Kære dl

Dit abonnement på Eksperten Pro vil ophøre Sunday den  4. July 2004

Jeg håber du er tilfreds med Eksperten Pro og ønsker at forny dit abonnement.
Du kan forny dit abonnement via www.exp.dk/pro

Venlig hilsen

Jacob Friis Larsen (admin @ Eksperten.dk)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juli 2004 - 09:33 #1
Avatar billede codebase Praktikant
04. juli 2004 - 11:51 #2
Der er da en klart en fejl/spam!!
Jeg har heller ikke købt eller tænkt mig at købe et abb.

Det er sikkert alle bruger som er spamet med denne 'reklame/spam mail'.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juli 2004 - 12:01 #3
Nej det er ikke spam. Du har accepteret reglerne for eksperten.dk hvor der står, at de må sende dig mails.
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 15:08 #4
erikjacobsen.. forkert..

det er brud på god markedførings skik

www.net-tjek.dk

og forward spam mailen til spam@fs.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juli 2004 - 15:19 #5
"Ved indtastning af e-mail adresse gives der samtidig samtykke til, at Eksperten.dk må udsende nyhedsbreve og e-mails vedr. Eksperten.dk."

Fortolk det som du vil.
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 15:26 #6
"Det fremgår fx af bemærkningerne til § 6a, s. 25, at det ikke er tilstrækkeligt, at samtykket alene fremgår af den erhvervsdrivendes standardvilkår. Samtykket skal i så fald tillige være fremhævet over for den pågældende. Det er Forbrugerombudsmandens opfattelse, at den erhvervsdrivende bør sikre sig bevis for, at den pågældende person er klar over, at han meddeler et samtykke. Det kan fx ske ved, at personen krydser af i et felt, hvori han spørges, om han ønsker at modtage reklame eller i et separat felt skriver under på, at han afgiver et samtykke."

fortolk det som du vil.
Avatar billede dl Nybegynder
04. juli 2004 - 20:03 #7
k, det var jeg ikke klare over. At vi alle fik det, på prøve.

czar>> du tager jeg det ikke så alvorlig, det er faktisk kun en mail jeg har fået omkring sådan noget.

Til alle andre>>> er der nogen som vil give en admin / co adm. klare besked om de fejl jeg har set, eller hvad det nu er. Jeg har ikke selv kunne sende til den email som var i mailen fra dem. Og det er IKKE smart gjort fra eksperten.dk  siden.

//dl
Avatar billede hcma Novice
04. juli 2004 - 20:05 #8
Alle ekspertenbrugere fik et gratis pro-abonnement gældende i 2 mdr. (maj + juni),
grundet de store problemer, der var med indkøringen af Eksperten (version 4).
Flinkt gjort af Eksperten og det er også blevet offentliggjort på sitet.
Som erikjacobsen rigtigt skriver kl. 15:19:59 har via reglerne på Eksperten samtykket i at modtage nyhedsbreve og mails fra Eksperten.dk. Altså kan jeg ikke se at det er spam, når Eksperten, som jo havde givet alle et pro-medlemsskab, som et plaster på såret, har den venlighed at informere sine brugere om at nu udløber pro-medleskabet altså, og at man selvfølgelig har mulighed for at få det fornyet mod at erlægge den formidable sum af kr. 25,00 for en måneds abonnement.
Spam - no way
Avatar billede dl Nybegynder
04. juli 2004 - 20:09 #9
Jeg sage heller ikke det var Spam!

MEN en mail som ved med sendt på mailen, alså Admin email ... kun jeg ikke sende til.
Det mener jeg ikke er smart fra eksperten.dk side af.
Og mere er der ikke i DET! Og ellers jeg er faktisk godt tilfreds med eksperten.dk.

Jeg vil da snart lukke dette spm.
//dl
Avatar billede czar Nybegynder
04. juli 2004 - 20:42 #10
hvis i gentager det tilpas mange gange, så kan det være i kan overbevise jer selv..

men i kan ikke fortælle mig det anderledes, læs loven!
Avatar billede dl Nybegynder
04. juli 2004 - 20:44 #11
Hmm, Jeg lukker spm nu.
//dl
Avatar billede monsted Nybegynder
04. juli 2004 - 20:46 #12
Det ser faktisk ud til at vi, der har været medlem længe, ikke har godkendt det regelsæt. Se Nanoq's kommentar 04/07-2004 15:30:26 på http://www.eksperten.dk/spm/516685.