Avatar billede spock73 Nybegynder
03. juli 2004 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Manglende lyd

Jeg har mistet al min lyd efter, at jeg har forsøgt at forbinde mit tv til computeren. Jeg har prøvet alt (tror jeg), opdateret driver, geninstalleret lydkortet m.m.
Er der nogen der kan hjælpe mig? Og vil lyden forsvinde igen næste gang jeg ser tv via computeren?
Avatar billede spock73 Nybegynder
03. juli 2004 - 15:02 #1
Lyden er både forsvundet på computeren og tv'et.
Avatar billede skalskar Nybegynder
06. juli 2004 - 22:11 #2
hmm kan det ikke være fordi, at ud ser tv på pc'en men stadig prøver og høre lyden på på tv'et? kan det så ikke være indstillingerne der ikke passer sammen?