Avatar billede jih Nybegynder
02. juli 2004 - 16:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at finde bolig

hej... jeg prøver på at finde en ungdomsbolig/kollegie i Vejle til min kæreste..... jeg har ledt, og jeg fandt en bolig, men den skulle senest "tilmeldes" den 18. juni, som jo er lidt for sent.... nogen som kan finde (helst) et kollegie eller en ungdomsbolig, som ikke er alt for dyr? På forhånd tak :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. juli 2004 - 20:31 #1
webpsycho - det jeg ville gør, og gør da jeg selv søger lige nu er at ringe til kommunen, da hun vel skal gå på skole i vejle. de kan så sende dig en folder om hvor de har ungdoms boliger henne, ventelisten er lang men hvis hun bor langt fra vejle eller har et lille barn rykker hun op på ventelisten. så prøv det i første omgang :) og hvis du nu skal ha med en i skanderborg området så sig lige til *G* for det er ikke let at finde noget til billige penge
Avatar billede jih Nybegynder
02. juli 2004 - 21:12 #2
nu har jeg så sendt en e-mail til dem... på post@vejle.dk ... håber bare det var den rigtige adresse :-S menne ... kunne ikke lige ringe... der var lukket... og det haster meget... fordi hun skal nemlig starte på handelsskolen i Vejle i år.. Men jeg venter og håber på et godt svar.. :-)

Og desværre kender jeg ingen som søger en bolig af nogen slags undtagen hende, så jeg kender heller ingen som skal have en i skanderborg området... beklager :-/
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. juli 2004 - 21:52 #3
hehe helt iorden også ment som lidt joke agtig. starter selv på skole til august så har også travlt. ellers skaf den lokale ugeavis i vejle og kig efter private der udlejer værelse
Avatar billede jih Nybegynder
03. juli 2004 - 04:20 #4
vores største problem er at vi er på Færøerne i øjeblikket... og bliver her i lang tid endnu... hele sommerferien tror jeg vist.... men nu ved jeg ikke hvordan det ser ud... tror faktisk vi flytter herhjem istedet... kan godt være.. vi får se :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 19:24 #5
web - hehe okay husk lige at lukke dit spørgsmål ved at ligge et svar og acceptere selv. ønsker ikke point i denne sammenhæng. og kan oplyse at en veninde har lejlighed i horsens som jeg bor ved indtil jeg finder en selv. :)
Avatar billede jih Nybegynder
05. juli 2004 - 01:25 #6
ok... jamen det lyder da godt nok så... :-) held og lykke med det hele... og tak for hjælpen - selv om jeg ikke skulle bruge den alligevel :-S og beklager for ubelejligheden eller hvad det nu hedder... lukker -