Avatar billede ferdinand.k Mester
02. juli 2004 - 12:09 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Navigation på iPaq 5450

Jeg har en iPaq 5450, hvor jeg har installeret min TomTom 2 Navigation pakke på, og forventer lidt at den skal kunne finde min GPS position når jeg sætter den i min cradle, eller bare holder den i hånden. Jeg har ladet mig fortælle at gps-modtageren er implemteret i selve pda'en... Er dette korrekt?? Hvis ja, hva faen gør jeg så forkert!?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
02. juli 2004 - 12:15 #1
http://www.pocketpccentral.net/ipaq5450specs.htm , det ser ikke ud til at der er nogen GPS indbygget
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. juli 2004 - 12:19 #2
Jeg har ellers et GPS ikon nede i højre hjørne ved siden af bluetooth, og WIFI....!? Hvad er så det???
Avatar billede -mundi- Nybegynder
02. juli 2004 - 12:32 #3
Aner det ikke :-) Men der står intet om gps på den liste jeg smed link til
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. juli 2004 - 12:44 #4
GPS ikonet er det program TOMTOM bruger til opsætning/modtagelse af GPS-modtager
Der er ingen gps-modtager indbygget i iPAQ 5450
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. juli 2004 - 12:44 #5
Du kan prøve at dobbelt klikke på ikonet
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. juli 2004 - 12:47 #6
Mit bedste bud på en GPS-modtager til ipaq 5450 er Holux 230
Se her www.holux.dk
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. juli 2004 - 15:47 #7
Sur ræv... Er der nogen der nogle fede tricks til hvad sådan en fætter kan!? iøvrigt, er der nogen der ved hvorfor der er plads til et SIM-kort i den!??
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. juli 2004 - 18:14 #8
Med hendsyn til sim-kortet er det er vel bare et forsøg på at fremtidsikre designet.
Avatar billede ferdinand.k Mester
03. juli 2004 - 19:38 #9
Hvad har jeg af andre muligheder foruden Holux 230?? Synes det er lidt overdrevet at gi 1600 kr for GPS modtageren...
Avatar billede no_stress Nybegynder
06. juli 2004 - 14:13 #10
Avatar billede ferdinand.k Mester
07. juli 2004 - 07:14 #11
super.. jeg prøver at kigge mig lidt omkring...
Avatar billede conitec Nybegynder
08. juli 2004 - 10:26 #12
Prøv at kigge på http://www.elfa.se/dk/ og så søg på GPS, jeg fik sendt en BR-305 antenne hjem for 780,- Dkr, og se har også de fleste adaptere mellem antemme og Ipaq.
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2004 - 10:53 #13
conitec - Det ser fandma godt ud! Bluetooth enhed til 1100 penge... og det er vel svenske penge, ik'!?
Avatar billede conitec Nybegynder
09. juli 2004 - 11:22 #14
Nu har jeg sendt dig direkte til den "danske" side, derfor skulle de priser der står gerne være i Dkr +moms. f.eks. står den jeg købte til 606,- +moms og forsendelse dvs. jeg havde modtog den i danmark for 780,- Dkr. stadigvæk en del under det jeg fandt den til herhjemme:-)