Avatar billede es-web.dk Nybegynder
30. juni 2004 - 21:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problemer ?

Jeg har et problem med min harddisk eller rettere min C drev når jeg tager og ser under engenskaber på den siger den at deskforbrug er på 8 gb men hvis jeg makkere alt inde på i roden af mit C drev og tager engenskaber på det siger den at diskforbrutet er på 4 gb. jeg har vist alle skjulte mapper og sådan noget. Jeg har også prøvet at køre den det harddisk chek der er i windows og lige lidt hjalp det. nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at få den til at opføre sige pænt ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. juni 2004 - 22:47 #1
det ligger i sikkert i " system volume information"
Slet dine gendannelses punkter, eller find mappen og slet indholdet, hvis du kan..?
Men genoprettelse slået fra.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 11:55 #2
fandt du ud af det..???
en gang diskoprydning, og derefter defragmentering, er også en god ide.
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
01. juli 2004 - 17:04 #3
Jeg fandt ud af at det var min side fil der var problemet
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 17:09 #4
okay.. hvor stor var den..??
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
01. juli 2004 - 17:10 #5
Den var sat til 4 gb
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 17:22 #6
stil den til 2,5x antal ram..O)
det bør være nok..eller har du nok ram, kan prøve at fjerne den, så er det rammene der arbejder..O)
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
01. juli 2004 - 18:41 #7
lad mig se jo 1536mb * 2,5 = 3840mb så det var ikke helt ved siden af at den skulle være 4 gb *SSS*