Avatar billede cozey Nybegynder
30. juni 2004 - 15:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ideal søger igen SEO-ekspert.

God aften/eftermiddag.

Så er grundstenene til Ideal Webbureau så småt ved at være lagt, og den midlertidige side kan ses her:
http://www.ideal.1go.dk/ -Kommer op på webudvikling.com senere i denne uge.

Derfor søger vi nu endnu en mand/kvinde til vores team, nemligt en til at klare søgemakineoptimerings opgaverne.

Det vil komme til at foregå på følgende måde:

Hver gang en kunde bestiller en løsning vil vi naturligvis tilbyde kunden mulighed for søgemaskineoptimering.
Men da ingen på Ideal er kvalificeret til at stå for dette søger vi derfor en ekspert på området, som vil kunne servicere vores kunder, med tilknytning til Ideal som freelancer.

Du vil komme til at stå for søgemaskineoptimering af Ideals side, og generelt gør siden synlig på nettet. Hvilket bl.a. kræver at du er på forkant med søgemaskinernes strategier.

For dette vil vi pt. intet kunne betale dig, men du vil indgå som en del af et team, hvor du vil være "sikret" kunder i fremtiden -som fast mand. (sikret er i gåsetegn, da vi jo ikke er sikret kunder -men de kunder der bestiller søgemaskinoptimering vil blive dine kunder, naturligvis igennem Ideal).

I bund og grund skal det siges med det samme, at du absolut ingen sikkerhed har for at få kunder, men projektet er yderst seriøst, og der er tilknyttet flere yderst dygtige freelancere til projektet (herilbandt CDC, Keysersoze og izemate fra exp.).

Vi vil bruge startkapitalen til at få lavet visitkort, flyers osv. -så det grundlæggende budget for PR er på plads.

Hvis dette lyder som noget for dig, eller du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at poste dem her, eller sende mig en mail på cozey@sol.dk.

Jeg glæder mig til at høre fra jer og på forhånd tak.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring, Direktør Ideal webbureau.
cozey@sol.dk
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
01. juli 2004 - 09:36 #1
det lydder lidt som: Kære slagter, hvis jeg får det stykke kød og det ellers er mørt så kommer jeg måske og betaler imorgen ;=)
Avatar billede cozey Nybegynder
01. juli 2004 - 10:40 #2
tjah... folk kan jo kontakte os hvis de har lyst, hvorimod en kommentar som den du kommer med der er fuldstændig ubrugelig!
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
01. juli 2004 - 11:08 #3
tjah det er måske rigtigt, og det var ikke for at genere nogle, men jeg syntes bare at det i mine øre lød som den sætning ovenfor
Avatar billede cozey Nybegynder
07. juli 2004 - 22:57 #4
thomasejsing>>>
ok ;o)

Har fundet hvad vi søgte.

...:::L U K K E T:::...