Avatar billede manzini Nybegynder
30. juni 2004 - 12:33 Der er 4 kommentarer

Kan ikke starte

Hej eksperter.

Da jeg tændte min computer idag, synes jeg at den opførte sig anderledes end sædvanligt. Og da den endelig var startet helt op, kom der en meddelelse der hed noget med "Filbeskyttelse" der fortalte mig at jeg skulle sætte min windows XP cd i drevet, og trykke fortsæt. Dette gjorde jeg så, og valgte at den skulle REPARERER som jeg nu gik ud fra den skulle. Dette kørte dog ikke så fint, for da den næsten var færdig meldte den om en fejl i et program der åbenbart ligger på min harddisk. Den fuldførte heller ikke helt, og spurgte mig ikke om Serial Number.
Siden da har jeg ikke kunne starte min pc. Når jeg starter den op melder den om en fejl i "Hardware monitor" og at jeg skal se efter yderlige detaljer i POWER settings. jeg trykker F1 for at fortsætte, og pc'en genstarter. Nu kan jeg så vælge Start Normalt, fejlsikret, Fejlsikret med internet osv. men ligemeget hvad jeg vælger starter den bare forfra!

Håber jeg har forklaret grundigt nok...
PLEASE help... Manzini
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. juni 2004 - 14:22 #1
Prøv at kig her: http://www.faqs.org/qa/qa-8960.html

Du skal måske pille kabnettet af, og gøre rent indeni
Avatar billede manzini Nybegynder
30. juni 2004 - 17:24 #2
Oh my god..

Jeg kunne godt forestille mig at den var beskidt inden i, da den står i mit beskidte hjem! Såååeh... det må jeg hellere lige gøre! Jeg vender tilbage om et par dae når de er renset!
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. juni 2004 - 17:28 #3
Ok*S*
Avatar billede manzini Nybegynder
01. juli 2004 - 11:48 #4
ØV. Nu har jeg altså renset den SÅ grundigt som muligt, men når jeg prøver at reparerer mit XP, kommer der stadig en besked. Noget med KOMPATIBILITET eller sådan noget, og at SOFTWAREN IKKE KAN INSTALLERES... HVER gang jeg genstarter spørger den mig stadig om hvordan jeg vil åbne, og lige meget hvad jeg vælger, genstarter den bare igen.