Avatar billede lars_munk Nybegynder
30. juni 2004 - 11:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan hindrer man at messenger logger på automatisk?

Hejsa.

Jeg vil gerne have et messenger starter når windows (XP) starter, men vil helst ikke have at der logges på.

I outlook express kan man under fanebladet "generelt" fjerne et flueben og dermed skulle der ikke logges på automatisk. Alligevel sker...

Hvordan kan jeg sætte messenger til at loade under opstart af maskinen uden at der logges på?

Lars Munk
Avatar billede ferdinand.k Mester
30. juni 2004 - 12:01 #1
under indstillinger i messenger, er der et faneblad der hedder Generelt, hvor du har en række flueben du kan klikke af. Her kan du vælge om messenger skal starte og og logge på, eller ej...
Avatar billede lars_munk Nybegynder
30. juni 2004 - 12:07 #2
Altså funktioner --> indstillinger??

Der er ikke noger faneblad der hedder generelt...men jeg kan sætte et flueben at messenger skal starte op, men ikke at der skal logges på eller ej...
Avatar billede ferdinand.k Mester
30. juni 2004 - 12:09 #3
hva er det for en version du benytter?? det er forskel på Windows messenger (mener den hedder 4.7) og MSN Messenger 6.2...
Avatar billede lars_munk Nybegynder
30. juni 2004 - 12:13 #4
Det er 4.7...
Avatar billede ferdinand.k Mester
30. juni 2004 - 12:16 #5
Mit forslag er at fjerne den du har der, og benytte version 6.2 istedet. Den fungerer lidt bedre, og er nemmere at kontrollere...

Gå ind i: Kontrolpanelet -> tilføj & fjern programmer -> Tilføj & Fjern windowskomponenter, og fjern messenger herfra.
Herefter installere du MSN Messenger 6.2 som kan hentes herfra: http://messenger.msn.com/Download/Default.aspx
Avatar billede lars_munk Nybegynder
30. juni 2004 - 12:25 #6
Har installeret vers. 6.2 istedet og nu ser det ud til at køre...

Thanx
Avatar billede ferdinand.k Mester
30. juni 2004 - 12:28 #7
no problem....