Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 13:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

F-lock på logitech acceskeyboard

HEY derude i den danske sommer :)

Er det muligt at få F tasterne til at virke ved opstart uden installation af medfølgende software på et logitech acces keyboard.

Vil nemlig gerne være fri for at trykke på F lock tasten heletiden.
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juni 2004 - 13:35 #1
F-Lock / F-Lås er ikke slået til når computeren tændes, dvs. de normale F-taster skulle fungere.

Mener du, at du vil have den udvidede funktionalitet?

Det kan ikke lade sig gøre uden I-Touch softwaren. Installationen kan i øvrigt scriptes ud, hvis det har interesse.
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 14:30 #2
Nej de udvide funktioner er slået til fra start, dvs jeg skal trykke på f-lås knappen for at kunne bruge dem som standard.

Hvis jeg kan scripte det, behøver jeg vel ikke at installerer softwaren eller gør jeg.
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 14:31 #3
hvis du kan beskrive det med scriptet kort, vil jeg give dig point afligevel da du delvist svarede. :)
Avatar billede jarjar Nybegynder
29. juni 2004 - 15:03 #4
Det er pisse irriterende.
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 15:07 #5
jep :)

Ellers er dejligt tastatur
Avatar billede zilladk Nybegynder
09. juli 2004 - 15:48 #6
jeg lukker den, hvis i får en god ide vil jeg stadig gerne besvare med point /cba
Avatar billede ostereje Nybegynder
25. august 2004 - 09:29 #7
Hvis de genvejstaster som er der når f-lås er off, ikke bruges kan man via logitech's driver: http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1796,contentid=5293 sætte funktionerne for F-tast's genvejene. Der under vælger man Tastefunktion og trykker på F1 ud For F1 osv.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. september 2004 - 10:39 #8
Der er forskel på hvordan  f-lock tasten fungerer på forskellige Logitech tastaturer. Mit billige og dårlige Logitech Access Keyboard har en f-lock knap med samme problem - F-tasterne er ikke aktive under opstart.
På arbejde har jeg et tastatur- og musesæt Logitech Cordless Desktop MX (MX700). Da jeg bestilte, og fik dette tastatur blev jeg lidt ked af det da jeg så f-lock tasten, men dette tastatur har sjovt nok, og som standard, slået F-tasterne til som standard!