Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
29. juni 2004 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Far Cry Gamesaves

Hej. Jeg er i øjeblikket igang med at spille Far Cry, men nu kan jeg ikke loade det første checkpoint i banen efter "Archive" banen. Jeg ved dog ikke hvad denne bane hedder da jeg ikke får en chance for at se det, da jeg jo ikke kan loade den. Er der en som er kommet lidt længere end mig, og som jeg måske kunne få en save til andet checkpoint i den bane af? På forhånd tak.
Avatar billede snowball Novice
29. juni 2004 - 13:45 #1
Banen efter "Archives" hedder "Cooler"

Du kan på nedenstående link hente mine saves til den bane.

http://exp.geertsen.dk/FarCry_Cooler_level_saves.zip (1.12MB)

Jeg ligger inde med savegames til hele spillet hvis det skulle være ;)
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
29. juni 2004 - 14:13 #2
Du skal have mange tak for dine gamesaves, men jeg kan simpelthen ikke få dem til at virke. Jeg har lagt dem ind i Far Cry/Profiles/player/Sinister/savegames , hvor Sinister er min profil. Kunne jeg eventuelt få at vide under hvilket profilnavn disse savegames er blevet lavet? Det kan være at jeg SKAL bruge det navn for at kunne bruge dem. Jeg har også prøvet at erstatte en af mine gamle, fra "Archive" banen, med en af dine.
Avatar billede snowball Novice
29. juni 2004 - 14:46 #3
De har lagt under Profiles\player\default\savegames
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
29. juni 2004 - 22:05 #4
Jeg kunne nu stadig ikke få dem til at virke. Dvs. de poppede slet ikke frem i Load-menuen. Jeg downloade i stedet en Trainer som gav mig lov at loade den bane jeg ville. Så gik jeg selvfølgelig glip af hele "Cooler"-banen, men det er da bedre end ingenting :). Men jeg takker alligevel for hjælpen.