Avatar billede dadane Novice
28. juni 2004 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

javascript, div og den slags?

Hvor meget fatter de søgemaskiner egentligt?

Hvis jeg f.eks. har en side med nogle forskellige div felter som er usynlige, - kommer de så med?

Hvad hvis de bliver synlige ved klik på knapper ændre det spor?

Mit aktuelle problem er at jeg har en side som har 4 forskellige div felter som alle ligger det samme sted. Initielt er de hidden, - men der vil hele tiden være en visible. Hvilken afhænger af valg som brugeren foretager (styres af javascript). (Og øh ja - hvis brugeren har javascript disabled er min side ret kedelig).

Jeg frygter lidt at søgemaskinerne slet ikke ser det...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juni 2004 - 20:58 #1
De ses formentlig alle 4. Har du prøvet at søge på noget af teksten?
Avatar billede dadane Novice
02. juli 2004 - 13:26 #2
Min side er ikke rigtigt i Google endnu. Den er ikke helt færdig.
Avatar billede dadane Novice
23. februar 2005 - 12:51 #3
Lukket