Avatar billede geekseek Nybegynder
28. juni 2004 - 15:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Den forkerte startside kommer hele tiden igen?

Hejsa.. Sidder lige og rydder op på en puter efter spyware... Når man åbner IE, kommer den samme sartside hele tiden igen, også selvom man ændre det. Hvordan for jeg ordnet det problem???
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:20 #1
Hey

hvilket program bruger du til at fjerne dit spyware med ?
Avatar billede geekseek Nybegynder
28. juni 2004 - 15:21 #2
ad aware
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:22 #3
ja det fjerner hellere ikke alt

brug det her program istedet, det fjerner alt men tager lidt længere tid:
Avatar billede geekseek Nybegynder
28. juni 2004 - 15:23 #4
et link måske  :-)
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:26 #5
ja undskyld glemte det... men vent lidt er ved at uploade programmet min server er lidt langsom
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:32 #6
kender du ikke et upload sted min tager mega lang tid
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:34 #7
her fandt deres Hp:

her er siden bare klik download, den fjerner din trojanske hest:

http://web1.noadware.net/new/?hop=lironzz
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:40 #8
øhh hallo ! nogen point tak
Avatar billede geekseek Nybegynder
28. juni 2004 - 15:45 #9
ja kommer nu.. Tak for hjælpen
Avatar billede jabas Nybegynder
28. juni 2004 - 15:49 #10
det var så lidt

takker for point
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. juni 2004 - 15:55 #11
>> jabas: Plejer man ikke normalt lige at få lov til at se om rådet har løst éns problem, inden man skal acceptere?

>>geekseek:
Hvis problemet ikke blev løst,
Spybot Search and Destroy fanger også nogle gange noget spyware som Adaware ikke kender til. Det er gratis og kan hentes fra:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot

Husk evt. at opdatere det efter installering, og at sætte den til at hente Beta-opdateringer også (gøres ved at klikke Mode-Advanced; og herefter Settings-settings-Web update-Display Beta-updates

Highjack-this er også et effektivt program, men her skal man vide lidt om, hvad man gør inden man fjerner noget, da den også giver mulighed for at fjerne "gode" ting - men hvis du kan identificere dit spyware i den, så fjern det. Ellers er der mange der lægger Highjackthis-log filer ud her på experten, og så er der nogle der er gode til at rådgive om hvad der videre skal gøres.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
Avatar billede hcma Novice
28. juni 2004 - 16:11 #12
hvilken startside kommer op og op igen og igen ??
(har mistanke om at CWShredder skal igang)
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. juni 2004 - 17:01 #13
>> geekseek: Jeg tror du skal lade være med at hente noadware. Se lige på det her link:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2226&SearchTerms=noadware