Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 15:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Banner søges.

Hej....

Jeg kunne godt tænke mig et banner til min nye side. (kommer snart)

Der skal stå FartPoul.dk, og jeg kunne godt tænke mig at det så lidt ud som dette: ( http://areazone.mildescargas.com/images/Signature.jpg )
Størrelsen er god, 500x150, og baggrunden skal være sort i siderne, så den kan fathe (stavekontrol.dk) ud i baggrunden på siden. Farverne ellers er lige meget og på siden skal der være lidt billeder af diverse ting og sådan.

Håber i kan hjælpe. :D

/Kasper Søgaard
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 16:19 #1
ey, lige noget for mig :)

Har lavet tusind af de der bannere.

Men for at få inspiration, og en smule viden, så må jeg lige først få lov til at se selve hjemmesiden :)? Det gør det en del nemmere.

Robin
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 16:24 #2
Den er ikke lavet endnu, så der er frit slav. Hvis der er super super flot har jeg tænkt mig at lave siden ud fra banneret.
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 16:25 #3
Er lige væk i en 20-30 mins... Skal til LAN, så der går lige lidt tid før jeg kommer på igen.
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 17:00 #4
Kan jeg få din e-mail (MSN), så jeg kan sende den til dig, og evt. snakke om det?
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 17:35 #5
fartpoul@msn.com

Kommer online på MSN om 5-10 mins...
Har glemt mit netkabel. Løber hjem nu her og henter.
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 18:02 #6
Er online @ MSN nu...
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juni 2004 - 18:36 #7
*host* det der laves skal være tilgjengeligt for alle E-brugere.
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 18:38 #8
mademan, kan du ikke lige acceptere mig på msn? har ansøgt din mail :I)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 18:54 #9
gr8 m8 :)
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2004 - 18:55 #10
Til kengun: Du kan bare komme med et forslag også... I kan bare begge få points hvis de er flotte.. :D
Avatar billede exp Juniormester
28. juni 2004 - 11:07 #11
Der må ikke gives point for spørgsmål løst udenom eksperten.

www.exp.dk/regler.phtml §2.1.13

kaew >>
Du bedes levere point tilbage til mademan indenfor de næste 24 timer. Sker dette ikke vil yderligere foranstaltninger blive foretaget.

exp/coadmin
Avatar billede exp Juniormester
28. juni 2004 - 11:11 #12
Nå, der lavede jeg ikke mit forarbejde godt nok - kaew er blevet deaktiveret for et par dage siden...

mademan >>
Der må ikke gives point for spørgsmål løst udenom eksperten.

www.exp.dk/regler.phtml §2.1.13
Avatar billede mademan Nybegynder
01. juli 2004 - 01:32 #13
Okay... UNSKYLD!!! Gør det aldrig mere..