Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2004 - 14:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om speciel tegn

Skelner søgemaskiner forskel mellem for eksempel et & og et &, eller er det hip som hap hvad man bruger?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juni 2004 - 14:35 #1
Du skal ikke regne med at søgemaskiner er gode til ulovligt html, og & alene er ulovligt.
Så brug &
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2004 - 14:39 #2
Det er fordi jeg har en side som hedder Just R&B, og så kom jeg i tvivl om søgemaskiner ville vise det som Just R&B, hvis jeg bruger et &. Men det mener du altså er lige meget? Gælder det samme forøvrigt også ved søgeord?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juni 2004 - 14:52 #3
Sørg for dine sider er lovligt HTML, http://validator.w3.org/ - så er det OK.
Søgemaskinerne kan måske klare det alligevel, men det er lidt formålsløst at
diskutere, når du alligevel bare kan lave korrekt HTML.
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2004 - 14:58 #4
Jov jov, nu tænker jeg heller ikke specielt på & tegn i links ovs... :) Det er kun omkring Just R&B (ikke fedt at have en side som hedder Just R&B i søgemaskiner), om søgemaskiner forstod dette. Nåmen, du siger god for det, så siger jeg tak, og et svar tak :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juni 2004 - 15:00 #5
Nej tak, jeg samler ikke på point.
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2004 - 15:01 #6
Tænkte jeg nok :) Men ihvertfald tak for hjælpen :)