Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 00:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

feedback på design

Hej eksperter,

så prøver jeg at smide et preview herinde kan være en af jer sidder med nogle gode ideer, så kunne det da være spændende at høre. det skal lige siges jeg ikker er færdig endnu.

med venlig hilsen Martin

og ja var lige ved at glemme et link http://iflow.pezzo.net/microsite/pers_matyg/udkast1.jpg der var det
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 00:32 #1
Hej Martin
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 00:33 #2
skulle det være i stedet for det andet design i har på jeres side eller skal det være jeres kunde side
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 00:35 #3
dette design er beregnet til et kundecenter hvor folk kan tjekke faktura og lign.

Og davs til dig også Karsten :)
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 00:36 #4
det er et fedt design
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 00:37 #5
måske et billede
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 00:38 #6
tak
Avatar billede korfits Nybegynder
26. juni 2004 - 11:47 #7
Et okay design til det som i skal bruge det til. Dog kunne der måske godt være en grå farve som toner ud eller sådan noget oppe i det hvide felt under menuen. De røde firkanter helt ude i venstre side ser også lidt mærkelige ud der hvor de sidder, synes du skulle fjerne dem.

Ellers er det et fint design.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 11:59 #8
korfits - ønsker ikke at bruge nogle form for fades/gradiants i designet. af den simple grund at det vil bryde den stil jeg prøver at fange.

ang. de røde punkter så er det dem der adskiller hovedpunkter fra underpunkter, og der er jeg nok ikke enig med dig iat de skal væk.

mange tak for kritikken
Avatar billede korfits Nybegynder
26. juni 2004 - 23:00 #9
Hva så med at lave så man kun kan se de røde punkter, og når man så klikker på et af dem folder undermenuen sig ud med de sorte ?