Avatar billede peder-dingo Nybegynder
23. juni 2004 - 23:46 Der er 7 kommentarer

Billigste pris på Canon Powershot A310

Hej!
Nogen der kender et sted hvor man kan få et Canon Powershot A310 billigere end på edbpriser.dk hvor prisen er 1.370 kr? Er stødt på shopman.dk hvor prisen er 1256, men der er leveringstiden næsten en måned! Nogen der kender et BILLIGERE sted? :)

//Peder-Dingo
Avatar billede asterisk Nybegynder
24. juni 2004 - 01:53 #1
I digital4you betaler du 1329,00 kontant ved afhæntning. Hvis du ikke bor alt for langt væk?!
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=3589&vare_id=330628
Og det er mit bedste fund indtil nu.
;)
Avatar billede ooms Nybegynder
24. juni 2004 - 08:15 #2
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76635

Her.. der kan du se en liste over de forskllige priser...
Avatar billede Slater Ekspert
24. juni 2004 - 16:06 #3
ooms -> Erhm.. Det skriver han jo netop i spørgsmålet at han har set.

peter-dingo ->
Jeg så den et sted til 1295, men det var vist ikke dansk, så forsendelsen koster kassen. Jeg tror ikke du finder det meget billigere end du allerede har.
Avatar billede asterisk Nybegynder
24. juni 2004 - 16:19 #4
Det er vist nok den bedste bud på prisen, som jeg angiv i starten. Har undersøgt sagen meget nøje !-)
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
29. juni 2004 - 13:40 #5
Tja... men ingen af stederne er billigere end Shopman.dk, og det var egenglig det jeg spurgte om.
Avatar billede asterisk Nybegynder
02. juli 2004 - 03:49 #6
Tja... mens du venter en måned, leverings tid hos shopman.dk...  så biver kameraet måske billigere hos de andre på det tidspunkt når du endelig skulle til at få det udleveret.
      1329 hos http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=3589&vare_id=330628,
minus 1295 hos shopman.dk
      = 34 kr. besparelse, ved en måneds ventetid.

;-)

mvh /*
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
21. august 2007 - 13:10 #7
læg svar