Avatar billede matz Nybegynder
22. juni 2004 - 19:51 Der er 3 kommentarer

Søger partnere til hjemmeside udveksling

Er du ejer af en hjemmeside med et seriøst indhold/grundlag og har interesse i at udveksle partner links. Så skriv i denne tråd lidt om hvilken hjemmeside du har.

Min hjemmeside er lige startet op igår - og har allerede fået en masse kvinder tilmeldt som bare mangler at blive lagt på hjemmesiden. Hovedsagligt kan du læse om hvad vores koncept går ud på og hvad vi tilbyder de tilmeldte på hjemmesiden. Det skal siges at hjemmesiden er et seriøst fortagende og regner dermed at vores kommende partner(e) er ligeleds.

Hjemmeside: www.playboi.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2004 - 00:57 #1
Der er vist et større problem med billeder på hjemmesiden
Avatar billede matz Nybegynder
23. juni 2004 - 01:15 #2
Nej det er meningen lige nu. Er igang med en opdatering.
Avatar billede dennismp Nybegynder
23. juni 2004 - 13:21 #3
.. og det er du stadig?

"hjemmesiden er et seriøst fortagende" er ikke just det jeg tænker med alle de broken links - og mon ikke andre også gør. Måske skulle du fixe den slags før du søger efter partnerer?