Avatar billede lkt Juniormester
22. juni 2004 - 11:01 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad betyder Bluetooth?

Hvad betyder ´Bluetooth, og hvad bruges det til?
Avatar billede ird Praktikant
22. juni 2004 - 11:03 #1
Avatar billede ird Praktikant
22. juni 2004 - 11:03 #2
Avatar billede ladyhawke Novice
22. juni 2004 - 11:04 #3
Bluetooth er en kommunikationsstandard, som muliggør trådløs kommunikation mellem forskellige enheder. F.eks. mobiltelefon-computer, mobiltelefon-headset etc.
Avatar billede ird Praktikant
22. juni 2004 - 11:04 #4
Avatar billede ladyhawke Novice
22. juni 2004 - 11:05 #5
og det betyder bare Blåtand, men det er jo ikke så nemt for engelstalende at forstå...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
22. juni 2004 - 11:05 #6
BlueTooth er en kommunikations form ligesom f.eks infrarød og det du normalt vil kalde trådløs.

Forskellen fra det "nuværende" trådløse og til bluetooth er, at bluetooth er en universiel standard, som kan og bliver indbygget i mange forskellige ting, f.eks. Mobiltelefoner, PDA, keyboard, Headset osv osv.

Populistisk sagt er det et trådløst netværk, hvor du har mulighed for at tilknytte mange forskellige former for udstyr, og binde dem sammen logisk med beskyttede "kanaler".
Avatar billede ird Praktikant
22. juni 2004 - 11:09 #7
står alt sammen med links
Avatar billede ladyhawke Novice
22. juni 2004 - 11:12 #8
ja, men det andet er hurtigere at læse, afhængigt af hvor stor interessen er...
Avatar billede Henrycharles7 Nybegynder
20. februar 2012 - 15:32 #9
Jamen det er jo mig der ikke ved det, så jeg forventede et svar
Hilsen Henry