Avatar billede clausito Seniormester
21. juni 2004 - 18:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

memory stick

Har købt SanDisk 256 MB til mit Sony DSC-P52

Det er en Memory Stick Pro - den virker, men før brugte jeg alm MemoryStick - hvad er forskellen?

Har I haft problemer med at bruge PRO istedet for den "alm."
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. juni 2004 - 19:05 #1
Så vidt jeg har fået at vide i fona, er PRO bare hurtigere... hvis du ser på dit P52, så står der også at det har pro...
står på klappen ;)
Altså alm. er beregnet til usb 1.1, og pro kan så udnytte usb 2.0 fuldt ud..
Avatar billede clausito Seniormester
21. juni 2004 - 19:11 #2
Ja, det står der sgu også - tak for svar
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. juni 2004 - 20:01 #3
Så lidt, har selv det samme cam ;)
Er skide tilfreds... hvad med dig?
Avatar billede clausito Seniormester
21. juni 2004 - 20:23 #4
Jeg er yderst tilfreds. Der er så mange der har en masse meninger om så er det og det galt, men jeg har haft stor glæde af det. Og det er utroligt så lang tid et sæt batterier holder.
Det eneste, der kan være et problem - jeg bruger hver gabg PhotoShop til at gøre billederne bedre, men det er vist mere et generelt problem med digitalt kamera.

Det er et fedt kamera til prisen. Tak for dit svar. Har fået lavet en masse gode billed-shows med programmet FotoAngelo - et nemt lille program til billed-shows a la PowerPoint, men bare lynhurtigt at lave

Fortsat god aften