Avatar billede martin_t Nybegynder
21. juni 2004 - 15:43 Der er 1 løsning

Utilsigtet sletning af filer fra server

Jeg har brug for en metode til at sikre mod utilsiget sletning af filer fra en filserver. (Windows 2003 Server).

Det skulle helst være sådan at når en netværksbruger sletter en fil fra serveren så lægges det i papirkurven eller en anden mappe indrettet til formålet og så slettes disse filer efter f.eks. 7 dage.

Er der nogen som kender et program der kan gøre det eller en anden måde at løse problemet på?
Avatar billede martin_t Nybegynder
18. august 2010 - 11:49 #1
Her er til afslutning af spørgsmålet:

http://www.2brightsparks.com kan man billigt købe et lille program der hedder SyncBackSE. Med det kan man konfigurere en backup rutine der automatisk laver backup hver gang en fil bliver skabt eller ændret. Man kan også lave flere backupprofiler og ved at lave en ekstra profil kan man også sørge for at backupmappen ikke bliver stor, så man f. eks. sætter den til at slette alle filer der er x dage gamle.