Avatar billede geden10 Nybegynder
21. juni 2004 - 15:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afslutning når forbindelse er slut

Hej med jer.

Jeg har et lille problem.
Før i tiden, når jeg var på nettet, kom der en besked, når
jeg logget af på nettet, om jeg ville afbryde forbindelse,
vi har så i mellemtiden haft et nyt program e-mail program,
encredit-mail, det har vå så fjernet igen. Engang i mellem,
får vi muglihed for at lokke af, men andre gange bliver
forbindelse stående åben. jeg kører med ISDN-Modem, Win 2004,
Expolere 6.0.

Med venlig Hilsen
Geden 10.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. juni 2004 - 15:43 #1
Hvis I er gået tlbage til Outlook Express 6.x så gå i Funktioner - Indstillinger, faneblad Forbindelse og afkryds "Afbryd forbindelse......"
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juni 2004 - 15:47 #2
Når du står i vinduet "Opkaldsforbindelser indstillinger" (fra fanebladet Forbindelser -> knappen Indstillinger), skal du trykke på knappen "Avanceret". Så kan du hakke af i "Afbryd forbindelsen, når den ikke længere er nødvendig"
Avatar billede geden10 Nybegynder
21. juni 2004 - 15:47 #3
Hej halifax.
Der har jeg været, det hjælper ikke ???, Geden 10.
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juni 2004 - 15:48 #4
Ok, jeg har taget min fra Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet Forbindelser, eftersom spørgsmålet er oprettet i MSIE. Tag hvad du kan bruge, ged :o)
Avatar billede geden10 Nybegynder
21. juni 2004 - 19:44 #5
Hej, er der nogle som har nogle tips, havd jeg skal gøre. jeg bruger win 2000, sorry
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juni 2004 - 20:48 #6
Det er ikke i styresystemet, men i Internet Explorer, at du skal tjekke, om der er hakket af i "Afbryd forbindelsen, når den ikke længere er nødvendig"

Har du prøvet mit forslag?

Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet Forbindelser -> knappen Indstillinger -> knappen Avanceret -> hak af i "Afbryd forbindelsen, når den ikke længere er nødvendig"
Avatar billede geden10 Nybegynder
22. juni 2004 - 07:39 #7
Hej steen hansen, det har jeg prøvet, men den der sker ikke noget, det samme er
feltet med hvis der ikke er sket noget på nettet i feks 10 min, virker heller ikke,
hvad kan jeg ellers gøre ???, venlig hilsen geden 10
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juni 2004 - 07:45 #8
Har du prøvet at rydde op i Temporary Internet Files, dine plugins og TEMP-filer på din pc?
Avatar billede geden10 Nybegynder
22. juni 2004 - 11:19 #9
Hej Steen, det har jeg gjort.
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juni 2004 - 13:12 #10
Det hjalp ikke?
Avatar billede geden10 Nybegynder
22. juni 2004 - 13:21 #11
Nej, desværre ????
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juni 2004 - 13:23 #12
Måske du skulle prøve at slette din opkaldsforbindelse og oprette den påny. Det vil jeg mene vil virke.
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. september 2004 - 00:26 #13
Fandt du ud af det? Er det ikke på tide at lukke spørgsmålet? :o)