Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. juni 2004 - 12:21 Der er 1 løsning

Partner søges til lovende projekt

Jeg er p.t i opstartsfasen med mit eget firma, og søger i den forbindelse en partner der kan hjælpe mig med at relisere dette store projekt.

Projektet er unikt, og kan i følge 3 parts kilder, blive en af de helt store spillere i skandinavien inden for det første leveår.

Projektet henvender sig til forskellige målgrupper, og demografien for disse målgrupper, ligger helt fast, så det er nemmere at sende målrettet reklame til dem via sitet.

Projektet har 2 "grene", en ehverv sektion, hvor der skal sælges nye og gennemtænkte løsninger, til virksomheder, der mangler kunder, her vil vi lægge vægt på overblik, nemme løsninger, og muligheder for udvidelse.

Den anden del af projektet, henvender sig til kunden, her vil vi tilbyde forskellige service ydelser, mod microbetaling, her kan vi f.eks. nævne, hosting, sms services m.m.
Ideen er gennemtænkt, og mangler bare en partner der kan og vil være med til at lave nye løsninger til nettet, via php/mysql og evt. delphi

Kontakt mig for mere info, og evt. et møde, hvor vi kan udveksle ideer m.m

mvh
christian wilhelmsen
wil@trabi-racing.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
03. marts 2005 - 12:42 #1
luk